- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قسمت سیزدهم سریال «شهرزاد» فردا ٢١ دی‌ماه منتشر می‌شود

shahrzad-13

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد»، قسمت سیزدهم این مجموعه از فردا، در مراکز فروش محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها قابل تهیه است.

خرید آنلاین تمامی قسمت ها با کیفیت بالا، از سایت رسمی سریال به آدرس www.shahrzadseries.com [2] و نرم افزار موبایلی فیلم نت www.filmnet.ir [3] انجام می شود. همچنین پیش فروش نسخه الکترونیکی سریال با دو کیفیت بالا و معمولی از ساعت ١٢ ظهر امروز آغاز می شود. متقاضیان قادر هستند با پیش خرید از وبسایت رسمی سریال به آدرس shahrzadseries.com [4] نسخه مورد نظر خود را دانلود و فردا ساعت ٨ صبح، رمز فایل را دریافت نمایند.

هموطنان خارج از کشور نیز از سایت www.emfilm.net [5] می توانند تمام قسمت های منتشر شده را به صورت آنلاین خریداری کنند.

همچنین امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت مووی کالا www.moviekala.com [6] تعداد قسمت های موردعلاقه خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

shahrzad-13-cover

سریال شهرزاد، از پربیننده ترین محصولات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی  است که قصه آن در مقطع زمانی سالهای ١٣٣٠ و ١٣۴٠ شمسی اتفاق می افتد.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت و بیش از دویست هنرمند دیگر از نقش آفرینان این سریال هستند.