- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

توزیع قسمت پانزدهم سریال «شهرزاد» از فردا پنجم بهمن ماه

shahrzad-15

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد» ، پانزدهمین قسمت از این مجموعه فردا در حالی منتشر می شود که هر روز بینندگان بیشتری به جمع تماشاگران و هواداران ساخته جدید حسن فتحی اضافه می شوند.

در قسمت قبل نیز انتشار قطعه جدید محسن چاوشی با همخوانی سینا سرلک به نام افسار باز هم تحسین مخاطبان را برانگیخت و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

فروش آنلاین و قانونی سریال مانند قبل از دو سایت www.shahrzadseries.com [2] و www.filmnet.ir [3]  انجام می شود. هموطنان خارج از کشور نیز می توانند این سریال را از وبسایت www.emfilm.net [4] خریداری و دانلود کنند.

shahrzad-15-cover

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت www.moviekala.com [5] فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، امیرحسین رستمی و … از بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند. سیدمحمد امامی نیز تهیه کننده و سید محمدهادی رضوی به همراه سیدمحمدامامی از سرمایه گذاران این پروژه بخش خصوصی هستند.