- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سریال «پرستاران» ادای دین جامعه هنری است به پرستاران

darooghe-zade

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی موسسه آوای هنر سلامت، ابراهیم داروغه زاده درباره ساخت سریال «پرستاران» بیان داشت: تمام تلاش ما این است که این سریال بتواند بخش کوچکی از زحمات و تلاش های پرستاران را به تصویر بکشد.

بی شک همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، همه ما اعتقاد داریم که نقش پرستار در حفظ سلامت و بازگشت سلامت بیمار نقش درجه اول است .

مدیر عامل موسسه آوای هنر سلامت افزود: در سریال «پرستاران» سعی می کنیم آنچه دغدغه نظام پرستاری است، به تصویر کشیده شود و امیدواریم بتوانیم با تولید این سریال همسویی و حمایت وزارت بهداشت از نظام پرستاری را تاکید کرده باشیم.

دبیر جشنواره فیلم سلامت در ادامه بیان داشت: تحقیقات میدانی و کتابخانه ای گسترده ای برای ساخت این سریال صورت گرفته است. سه تیم مشغول فعالیت هستند تا خاطرات پرستاران پیشکسوت، جوان و نمونه کشور را جمع آوری نمایند.

تحقیقات و مطالب در نهایت تحویل جناب افخمی به عنوان سرپرست نویسندگان خواهد شد.

داروغه زاده افزود: تولید این سریال ادای دینی است به پرستاران و تمام تلاش این است که لحظه های ایثار و فداکاری این قشر زحمت کش به درستی به تصویر کشیده شود و جایگاه والای این عزیزان در جامعه همانگًونه که شایسته است دیده شود.

سریال «پرستاران» در ۵۲ قسمت و بصورت مشارکتی بین اداره کل نمایش سازمان صدا و سیما و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تولید خواهد شد.

موسسه آوای هنر سلامت با هدف ارتقای سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت با استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری کشور و رویکرد ترویج اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی و وظایف قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این موسسه تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر عاملی موسسه آوای هنر سلامت را ابراهیم داروغه زاده بر عهده دارد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت موسسه آوای هنر سلامت به نشانی www.honarsalamat.com [2] مراجعه نمایند.