- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلمبرداری «فراری» داوودنژاد تمام شد

ferrari2

به گزارش سوره سینما [1]، فیلمبرداری فیلم «فراری» آخرین ساخته علیرضا داوودنژاد که از نیمه آذرماه آغاز شده بود، روز گذشته به پایان رسید. داوود نژاد خبر پایانفیلم‌برداری «فراری» را به آی سینما داد.

در این فیلم محسن تنابنده، ترلان پروانه، باران کوثری، سحر دولتشاهی، سیامک صفری و رضا داودنژاد به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار بود به جشنواره فیلم فجر برسد، اما فلمبرداری‌اش تا روز گذشته طول کشید. داوودنژاد درباره پایان فیلم‌برداری «فراری» به آی سینما گفت: «فیلم‌برداری «فراری» به اتمام رسید و آخرین سکانس آن را رضا داوود نژاد بازی کرد.»

پیش‌ازاین اعلام‌شده بود که تدوین «فراری» را خود داوودنژاد به عهده خواهد گرفت، اما داوودنژاد از تدوین این فیلم توسط حسن حسن دوست خبر داد.

«فراری» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری ساخته‌شده و محمود کلاری به‌عنوان مدیر فیلمبرداری، کامبوزیا پرتویی فیلمنامه نویس، پرویز آبنار صداگذار، ایمان امیدواری طراح گریم و بابک کریمی طراح صحنه با علیرضا داودنژاد کارگردان این فیلم همکاری کردند.

«فراری» داستان دختر ۱۸ ساله ای به نام گلنار با بازی ترلان پروانه را روایت می‌کند که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری»هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد. گلنار در این‌ بین با یک راننده آژانس آشنا می‌شود که او را در اتفاقات قصه همراهی می‌کند. نقش این راننده آژانس را هم محسن تنابنده بازی می‌کند.

منبع: آی سینما