- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آغاز ساخت موسیقی «بیمار استاندارد»/ ۵ قسمت از سریال آماده شد

bimar-estandard

به گزارش سوره سینما [1]، «مسعود ردایی» تهیه کننده سریال نوروزی بیمار استاندارد از اتمام یک سوم فیلمبرداری این سریال خبر داد و گفت: تصویربرداری ۵ قسمت سریال انجام شده و کار هم زمان تدوین می شود. در روزهای گذشته تصویربرداری از محیط بیرونی درمانگاه ولنجک، سمساری در منطقه پیروزی، سکانس هایی در ماشین و باشگاه بوکس انجام شده و هم اکنون گروه مشغول تصویر برداری از سکانس های مربوط به مدرسه در منطقه استاد معین تهران است.

وی افزود: در روزهای گذشته بابک حمیدیان، شیلا خداداد، جواد عزتی، پوریا پورسرخ، فریبا جدی کار، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی، حسین محب اهری، نعیمه نظام دوست، بیژن سراج، اصغر حیدری، افسانه ناصری، سیروس میمنت، مونا کرمی، امید روحانی و افشین سنگ چاپ جلوی دوربین رفتند. بیمار استاندارد پروژه پر بازیگر با تعدد لوکیشن است که سعی داریم با پشتوانه فیلم نامه آماده بهرام توکلی و حساسیت های سعید آقاخانی با برنامه ریزی دقیق کار با کیفیت و متمایزی به مخاطب تقدیم کنیم.

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده…

ردایی در ادامه اعلام کرد: قرارداد موسیقی  بیمار استاندارد با یحیی سپهر شکیب بسته شده و او تاکنون موسیقی متن قسمت یک را به اتمام رسانده است. سپهر شکیب ساخت موسیقی فیلم ها و سریال های مرهم، کلاس هنرپیشگی، خانه دختر، ساخت ایران، همه چی آرومه را در پرونده خود دارد.

بازیگران این سریال عبارتند از: بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود ، اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح اله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود و امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن، علی میلانی در نقش اسماعیلی و…

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

این مجموعه‌ نوروزی به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه سه در نوروز ۹۵ در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی صدا و سیما تهیه و تولید می‌شود.

منبع: فارس