- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلم جدید کارگردان «قشنگ و فرنگ» چیست؟

vahid-mosaiean

به گزارش سوره سینما [1]، وحید موسائیان کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت «قشنگ و فرنگ» جهت اکران گفت: این فیلم آماده نمایش است و از هفته آینده جهت دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان این مطلب که تابستان زمان مناسبی برای اکران «قشنگ و فرنگ» است، عنوان کرد: موضوع و محتوای فیلم به نحوی است که تابستان زمان مناسب اکران آن خواهد بود و در تلاش هستیم در این زمان آن را به نمایش عمومی درآوریم. اگر این اتفاق رخ دهد، مورد توجه و استقبال بهتری نسبت به دیگر ماه‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: «قشنگ و فرنگ» روایتی از سه نسل است که در کنار هم زندگی می‌کنند که اختلاف سلیقه‌هایی دارند اما در نهایت در نقطه‌ای که به عشق و علاقه ختم می‌شود، به اشتراک می‌رسند.

وی در خصوص جایگاه «قشنگ و فرنگ» در زندگی هنری‌اش اظهار داشت: این فیلم با دیگر آثار من  متفاوت و چند قدم جلوتر است؛ به این جهت جایگاه ویژه و مهمی در زندگی هنری‌ام دارد.

این کارگردان از جدیدترین فعالیت خود این گونه گفت: هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «همه چیز درباره پسرم» هستم که موضوع اجتماعی دارد و با توجه به حال و هوای امروز جهان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این فیلم که فیلمبرداری آن در شهرستان می‌گذرد، روایتی از آدم‌هاست و کلمه «پسرم» در نام آن شاید به عنوان معنایی مجازی گنجانده شده است و به احتمال فراوان نام آن تغییر نکند. البته این موضوع بستگی به توافق نهایی با تهیه‌کننده دارد.

وی در خصوص بازیگران این فیلم بیان کرد: در «همه‌چیز درباره پسرم» از حدود ۶ بازیگر مطرح استفاده می‌کنیم و داستان ما یک قهرمان دارد و مخاطب با اثری متفاوت و جدید روبرو خواهد شد که او را به تامل وا می‌دارد.

موسائیان در بخش پایانی صحبت‌های خود در مورد حضور «همه چیز درباره پسرم» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: فعلا به جشنواره فکر نمی‌کنم؛ چون فیلمسازانی که که دوره طولانی را در سینما هستند و به سبکی رسیدند که امضای کارشان پای اثرشان است، بیشتر به فکر ساخت فیلمی خوب، قابل تامل و با بهره‌برداری و سر و شکلی مناسب از هر جهت هستند تا اینکه به جشنواره فکر کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان