- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ماجرای رمزگشایی شارلیز ترون از «اسم رمز» چیست؟

charlize_theron

به گزارش سوره سینما [1]، در داستان فیلم ترون در نقش زنی رنج کشیده ظاهر می شود که همراه همسر سابق خود راهی شهر زادگاهش می شود.

هدف از این سفر، بازسازی خانه قدیمی است. در جریان سفر و در زمان بازسازی خانه اتفاقاتی رخ می دهد که کاراکترهای اصلی فیلم را به درک تازه ای از زندگی می رساند.

میویس گری کاراکتر شارلیز ترون در فیلم، نویسنده ای است که تلاش دارد خاطرات دوران کودکی اش را در قالب یک داستان بلند بنویسد، اما در این راه با مشکلات زیادی روبروست.

به نوشته امپایر آنلاین، این درام خانوادگی پررمزوراز با هزینه ای ۴۰ میلیون دلاری جلوی دوربین می رود و هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری آن تعیین نشده است.

دیابلو کودی نویسنده فیلم نامه فیلم، از آن به عنوان سفری مکاشفه وار به دنیای کودکی و کشف زوایای مختلف زندگی اسم می برد. وی این فیلم نامه را برمبنای خاطرات دوران کودکی خویش نوشته است.

این فیلم نامه نویس در سال ۲۰۱۲ هم فیلم نامه کمدی خانوادگی «نوجوان» را نوشت که جیسن ریتمن و شارلیز ترون کارگردان و بازیگر آن بودند.

این فیلم در جدول گیشه نمایش سینماها فروش بالایی نکرد. ولی این تیم سه نفره به موفقیت مالی و انتقادی «اسم رمز» امید فراوانی دارند.

چند روز قبل اعلام شد شارلیز ترون در قسمت هشتم مجموعه فیلم اکشن و ودلهره آور «سریع و آتشی» در نقش کاراکتر منفی داستان بازی خواهد کرد.

منبع:جام جم آنلاین