- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تهیه‌کننده «اروند»: فعلا برنامه اکران عمومی نداریم

arvand

به گزارش سوره سینما [1]، مهدی داوری تهیه کننده فیلم سینمایی «اروند» گفت: در حال حاضر هیچ پروژه سینمایی در دست ندارم و ترجیح می دهم ابتدا تکلیف پروژه هایی که به پایان رسیده‌اند مشخص شود و بعد به فکر پروژه های دیگر باشم.

وی با اشاره به فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی که تهیه‌کننده آن بوده است، توضیح داد: این فیلم برای حضور در بخش «سینمای سعادت» سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر انتخاب شده است و برای اولین بار در این جشنواره نمایش داده می شود.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه این فیلم در بهمن ماه ۹۴ به بخش ملی جشنواره فجر راه پیدا نکرد، بیان کرد: داوران بخش ملی جشنواره این فیلم را دیدند اما فکر می کنم دوستان به دلیل اینکه شاید فیلم به جشنواره نرسد آن را برای حضور در بخش ملی انتخاب نکردند ولی فکر می کنم اتفاقات خوبی برای این اثر سینمایی در جشنواره جهانی فجر رخ دهد.

تهیه کننده فیلم «تجریش ناتمام» تاکید کرد: «اروند» یک فیلم دفاع مقدسی و متفاوت است که توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است و بخش دولتی هیچ حمایتی از آن نداشته است.

داوری در پایان گفت: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اکران عمومی این فیلم سینمایی گرفته نشده و فقط در جشنواره حضور خواهیم داشت.

«اروند» داستان یونس جانباز اعصاب و روان دوران دفاع مقدس را روایت می کند که بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می گذراند و ناگهان در همراهی با یک گروه تفحص اتفاقات تازه ای در جریان سیال ذهنش وارد می شود.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به سعیدآقاخانى، طنازطباطبایى، پانته آ پناهى ها، مهرداد صدیقیان، امید روحانى، حسین سلیمانى، کاظم سیاحى، امیرحسین قدسى على شادمان، مالک سراج، سینا کرمى، سپهراد فرزامى و ستایش مرادى اشاره کرد.

منبع: مهر