- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

شش فیلم در صف اکران عید فطر

zapas

به گزارش سوره سینما [1]، درحالی که پیش از این سازندگان چهار فیلم کمدی احتمال اکران در عید فطر را داده بودند، از میان سه پروانه نمایشی که روز گذشته برای سه فیلم «هلن»، «دختر» و «برادرم خسرو» صادر شده است؛ سازندگان دو فیلم دیگر نیز احتمال داده‌اند فیلمشان در عید فطر اکران شوند که با این‌حساب، فیلم‌های متقاضی برای نمایش در این زمان به ۶ فیلم می‌رسد.

روز گذشته پروانه نمایش سه فیلم «هلن» به تهیه کنندگی و کارگردانی اکبر ثقفی، «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری و «دختر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا میرکریمی صادر شد.

برای اطلاع از زمان و برنامه اکران این سه فیلم، با سازندگان آن‌ها تماس گرفتیم. اکبر ثقفی تهیه‌کننده و کارگردان «هلن» نامی از پخش‌کننده این فیلم نبرد و درباره زمان احتمالی نمایش فیلمش گفت: «هلن قرار است بعد از ماه رمضان به نمایش درآید.» او همچنین از تدارک فیلمی به نام «روسی» به کارگردانی پسرش امیرحسین ثقفی، خبر داد.

محمد صابری مدیرعامل شرکت نورتابان نیز که تهیه‌کنندگی و پخش فیلم تازه رضا میرکریمی «دختر»، را بر عهده دارد می‌گوید برنامه اکران این فیلم هم برای عید فطر است و در آخر، احسان بیگلری کارگردان فیلم «برادرم خسرو» با اعلام این‌که پخش فیلمش را فیلمیران به عهده دارد، گفت: «هنوز زمان اکران این فیلم مشخص نیست.»

با توجه به این‌که پیش از این پخش‌کنندگان فیلم‌هایی مثل «دراکولا»، «خوب، بد، جلف»، «بارکد» و «زاپاس» نیز از احتمال اکران این فیلم‌ها در ایام عید فطر خبر داده بودند، آمار فیلم‌هایی که علاقه‌مند به این زمان اکران هستند تا کنون به شش فیلم رسیده است، اما قطعا تعداد فیلم‌های اکران شده در این زمان کمتر از این تعداد خواهد بود.

منبع: آی‌سینما