- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«پری دریایی» با موضوع آلودگی خلیج فارس آماده نمایش شد + تصاویر جدید

pari-daryayee

به گزارش سوره سینما [1]، مسعود آقابابائیان درباره موضوع فیلم گفت: برای اولین ساخته بلند خودم تلاش کردم تا سوژه تازه ای را که در سینمای ایران کمتر به آن توجه شده انتخاب کنم. فیلم با موضوع  آلودگی نفتی سواحل خلیج فارس آماده شده است.

وی درباره قهرمان داستان گفت: تلاش کردم قصه فیلم را به گونه ای روایت کنم که داستان دارای قهرمان باشد و بتواند مخاطب را با خود همراه کند زیرا معتقدم سینما  رسانه ای است که باید مخاطب داشته باشد به همین دلیل هم به لحاظ فرم و هم به لحاظ محتوا فیلم را به گونه ای آماده کردیم که بتواند با مخاطب همراه باشد.

آقابابائیان درباره داستان فیلم توضیح داد: یونس غواص دوران دفاع مقدس است او متوجه آلودگی در سواحل خلیج فارس می شود و تلاش می کند تا علت آلودگی محیط زیست دریایی را بیابد و دراین بین درگیر ماجراهایی می شود.

وی درباره ارتباط با مخاطب با اثر توضیح داد: تلاش کردیم قهرمان قصه به درستی معرفی شود و گره هایی در داستان ایجاد کردیم که بتواند مخاطب با داستان ارتباط برقرار کند. شاید مانند آثار دیگر از حضور استارهای سینمایی بی بهره هستیم اما نوع روایت و قصه به گونه ای است که می تواند مخاطب را با خود همراه کند.

بنابراین گزارش، پایان فیلمبرداری فیلم همزمان با کشف اجساد ۱۷۵ شهید غواص بود. این فیلم در بیش از ۶ نقطه کشور از جمله جزایر قشم، هنگام و شهرهای کازرون، اصفهان، تهران و شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شد  سکانس های زیر آب توسط  بهزاد ترکی زاده  انجام شد. در این فیلم  امیر آقایی، پانته‌آ مهدی نیا، اصغرهمت، شاهرخ فروتنیان، سیروس کهوری‌نژاد و… بازی دارند. فیلم توسط محمدرضا عرب تهیه شده است.

منبع: فارس