- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آنتونی هاپکینز به جمع «تبدیل شوندگان» پیوست

anthony-hopkins

به گزارش سوره سینما [1]، به نقل از آسوشیتدپرس، آنتونی هاپکینز بازیگر سرشناس آمریکایی در ادامه مجموعه پرطرفدار و پرفروش «ترنسفورمرز» جلوی دوربین می‌رود.

در قسمت پنجم این فیلم سینمایی مارک والبرگ نیز بار دیگر حضور خواهد داشت و مایکل بی کارگردانی این فیلم بلاک‌باستر را چون قسمت‌های پیش انجام می‌دهد.

فسمت پنجم این مجموعه با عنوان «آخرین شوالیه» ساخته خواهد شد و این جهان ابرقهرمانی مثل قسمت‌های قبلی برای پارامونت ساخته می‌شود.

مارک والبرگ یک بار دیگر در نقش دانشمندی که حالا به یک قهرمان بدل شده، بازی می‌کند و جاش دوهامل نیز دوباره در نقش کلنل لنوکس همیشه گوش به زنگ ظاهر می‌شود.

هنوز جزییاتی از نقشی که هاپکینز بازیگر کهنه‌کار بریتانیایی در این فیلم ایفا خواهد کرد، اعلام نشده است.

این خبر از طریق توییتر این فیلم به اطلاع هواداران میلیونی آن رسید. در این پیام نوشته شده بود: «یک مرد، یک اسطوره، یک افسانه- کمک کنید تا به سِر آنتونی هاپکینز برای پیوستن به جهان ترنسفورمرز خوشامد بگوییم.»

در همین حال مایکل بی کارگردان این فیلم دیروز اعلام کرد «فریا» سگی ۶ ساله که همه عمرش را در پناهگاه حیوانات زندگی کرده و به عنوان تنهاترین سگ بریتانیا شناخته شده، در این فیلم جلوی دوربین می‌رود. مطبوعات انگلیس این را پایانی خوش برای زندگی این سگ خواندند.

هاپکینز در ماه آگوست با فیلم نیکلاس هالت راهی سینماها می‌شود.

اول فیلم اکشن و علمی تخیلی «تبدیل شوندگان» سال ۲۰۰۷ به کارگردانی مایکل بی ساخته شد. در این فیلم بازیگرانی همچون شیا لبوف، مگان فاکس، جان تورتورو، هوگو ویوینگ، جاش دوهامل، ترسی گیبسون، پیترگالن، مارک رایان ایفای نقش کردند. این فیلم درباره برخی وسایل الکتریکی است که موجودات جدیدی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تغییر شکل دادن شده‌اند. این موجودات به دو دسته طرفداران انسان‌ها و دشمنان آنها تقسیم می‌شوند و به جنگ با یکدیگر می‌پردازند.

«ترنسفورمز» تا کنون ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و قرار است قسمت بعدی آن با عنوان «آخرین شوالیه» ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ راهی سینماها شود.

منبع: مهر