- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مردان ایکس به یاری تلویزیون می‌آیند

X-men

به گزارش سوره سینما [1]، این مجموعه تازه تلویزیونی «لژیون» نام دارد و کاراکتر اصلی آن دیوید هالر است. دیوید هالر یکی از شخصیت‌های ابرقهرمان مجموعه فیلم مردان ایکس است که در کنار بقیه کاراکترهای آن، در مدرسه مخصوص نیروهای ویژه درس خوانده است. این کاراکتر، توانایی‌های خاص و فراطبیعی دارد که به او کمک می‌کند با موجودات شرور و عجیب و غریب داستان مجموعه مبارزه کند. داستان مجموعه لژیون به دوران نوجوانی دیوید هالر برمی‌گردد.

در آن زمان وی راهی یک آسایشگاه روانی می‌شود. در این مکان هالر متوجه می‌شود دید ویژه‌ای دارد و صداهایی که در سرش می‌شنود، احتمالا واقعی است و جنبه خیالی ندارد. دن استیونس در مجموعه تلویزیونی، نقش دیوید هالر را بازی می‌کند. او با شناخت پیدا کردن از نیروی ویژه درونی خویش، در هر اپیزود مجموعه وارد یک ماجراجویی تازه می‌شود. هنوز معلوم نیست در اپیزودهای مختلف مجموعه، بقیه شخصیت‌های مجموعه فیلم «مردان ایکس» هم به عنوان بازیگر مهمان بازی و حضور دارند یا خیر. لژیون در هشت قسمت تولید می‌شود و در صورت استقبال تماشاگران از آن صاحب فصل‌های بعدی هم خواهد شد. تا این جای کار، استقبال تماشاگران از اپیزود آزمایشی (پایلوت) مجموعه خوب بوده است.

شبکه تلویزیونی کابلی FX تهیه‌کننده لژیون است. نیک‌گراد، مدیر تولید مجموعه، قبل از این «فارگو» را تولید کرده است. فارگو هم نسخه تلویزیونی یک فیلم سینمایی به همین نام (اثر برادران کوئن) است و با استقبال بالای تماشاگران روبه‌رو شده است. این تهیه‌کننده موفق تلویزیونی پیش‌بینی می‌کند لژیون هم به اندازه فارگو، مورد پسند دوستداران مجموعه‌های تلویزیونی قرار گیرد. کلید فیلمبرداری این اکشن ماجراجویانه کمیک‌استریپی، تا یک ماه دیگر زده می‌شود.

زمان پخش مجموعه، اوایل سال ۲۰۱۷ خواهد بود. تهیه‌کنندگان لژیون قصد دارند برای کارگردانی اپیزودهای مختلف آن، از فیلمسازان مطرح دنیای سینما دعوت به همکاری کنند. به احتمال زیاد، برایان سینگر، کارگردان اصلی مردان ایکس‌ها، یکی از این فیلمسازان خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین