- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محبوب‌ترین بازیگر «بازی تاج و تخت»، ضدقهرمان ویدئوگیم معروف شد!

kit-herington

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ایندیپندنت کیت هرینگتن بازیگر انگلیسی نقش جان اسنو در سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» در نقش رهبر سازمانی افراطی که قصد نابودی زمین را دارد، در سری جدید ویدئوگیم «ندای وظیفه» بازی می‌کند. صفحه رسمی این ویدئوگیم پرطرفدار در فیسبوک ویدئویی را منتشر ساخته که کیت هرینگتن را در لباس مخصوص موشن پیکچر در حال ایفای نقش در مقابل دوربین نشان داده است.

تیلور کوروساکی کارگردان بخش روایی ویدئوگیم، در خصوص همکاری با هرینگتن گفته: «کیت از استعداد فوق‌العاده‌ای برخوردار است و یک حرفه‌ای به تمام معناست. داستان ما این‌بار روایتگر مرحله نهایی نبرد نیروهای مخالف است و کیت کاملا در نقش‌اش جا افتاده است.» او اضافه کرده: «بی‌صبرانه منتظر روزی هستیم که هواداران کیت را در نقش شخصیتی کاملا متفاوت ببینند.»

به گفته شرکت‌های سازنده، گای ریچی کارگردان انگلیسی و سازنده فیلم‌های شرلوک هولمز و «قاپ‌زنی/ Snatch» صحنه‌های موشن پیکچر هرینگتن را کارگردانی خواهد کرد. او پیش از این در سال ۲۰۱۲، تیزر تبلیغاتی «ندای وظیفه: بلک اپس ۲» را تهیه و تولید کرده بود. دیو استول مدیر استودیو «اینفینیتی وارد» در این‌باره گفته: «گای ریچی از هواداران این فرنچایز است و به همین خاطر دعوت دوباره از او برای همکاری در این پروژه و کمک به شکل‌گیری شخصیت کیت هرینگت اتفاق بسیار خوبی به شمار می‌رود.»

«ندای وظیفه: جنگ بی‌نهایت» (Call of Duty: Infinite Warfare) از ۴ نوامبر امسال (۱۴ آبان) برای دستگاه‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس خواهد بود.

منبع: آی سینما