- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

افخمی: مسئولان رسانه ملی حتی به من زنگ هم نزدند/ هیچ تذکری برای صحبت های فراستی نگرفتیم

afkhami-haft

به گزارش سوره سینما [1]، بهروز افخمی مجری سومین سری برنامه سینمایی هفت که جمعه ها از شبکه ۳ پخش می شود، در گفتگو با فیلم نت نیوز، در پاسخ به این سوال که شایعه شده شما به زودی برای ساخت فیلم جدیدتان به اسم «خمسه خمسه» از برنامه هفت می روید، گفت: هنوز مشخص نیست که فیلم «خمسه خمسه» امسال شروع بشود، ولی اگر هم ساخت این فیلم را آغاز کنم با توجه به اینکه فقط بعد از ظهرهای جمعه مشغول هفت هستم ممکن است بتوانم برنامه را ادامه بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که با بازگشت آقای پور محمدی به مدیریت شبکه ۳ شرایط برای شما بهتر شده است یا نه؟ گفت: برای من فرقی نمی کند، از همان اول وقتی آقای پور محمدی از من دعوت کردن راحت بودم و مشکلی نداشتم.

مجری برنامه هفت در پاسخ به این سوال که در ماجرای انتقاد مسعود فراستی به فیلم «دونده زمین» کمال تبریزی آیا مدیران رسانه ملی تذکری به شما دادند یا خیر؟ گفت: به هیچ وجه تذکر و تنبیه ای برای هفت نداشتند و حتی با من تماسی هم نگرفتند.

چندی پیش بود که برخی از رسانه‌های مخالف برنامه هفت پس از توقف یک ماهه این برنامه در ماه مبارک رمضان، این موضوع را به حواشی اخیر برنامه ربط داده بودند و توقف تولید برنامه که به روال سال‌های قبل صورت گرفته، شبیه به اتفاقات پیش آمده در زمان اجرای برنامه هفت توسط محمود گربلو معرفی کردند.