- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ماجراجویی های تازه در «هتل ترانسیلوانیا»

Hotel Transylvania

به گزارش سوره سینما [1]، تازه ترین قسمت این مجموعه فیلم کمدی اکشن خانوادگی، برای نمایش عمومی در ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۸ آماده می شود.

تهیه کنندگان این انیمیشن کامپیوتری، اطلاعاتی در باره داستان آن و ماجراجویی های تازه کاراکترهای بانمک و عجیب و غریب آن در اختیار رسانه های گروهی نگذاشته اند.

یک جوان ماچراجو و تعدادی موجود خون آشام که از آدم ها متنفر هستند، شخصیت های اصلی این مجموعه فیلم موفق و پرفروش را تشکیل می دهند.

در داستان قسمت اول، این جوان سر از هتلی درمی آورد که یک کنت خون آشام مدیر آن است. دختر این هتل دار، به جوان دل بسته و با او ازدواج می کند.

شرکت فیلم سازی سونی توانسته رضایت گنادی تارتاکوفسکی را برای کارگردانی قسمت سوم فیلم جلب کند. او کارگردان دو قسمت قبلی این مجموعه فیلم بوده است.

تارتاکوفسکی سال قبل اعلام کرد علاقه ای به کارگردانی قسمت دیگری از این مجموعه انیمیشن موفق خود را ندارد و تهیه کنندگان آن، باید به دنبال یک کارگردان تازه بگردند.

آدام سندلر برای سومین بار، به جای شخصیت جوان و ماجراجوی داستان صحبت می کند. او یکی از تهیه کنندگان «هتل ترانسیلوانیا» هم هست.

به نوشته هالیوود ریپورتر، بازیگران دیگری مثل سلنا گومز، کوین جیمز و اندی سامبرگ هم صدای خود را به سه کاراکتر مهم دیگر داستان قرض می دهند.

قسمت اول این انیمیشن کامپیوتری سال ۲۰۱۲ به روی پرده سینماهای جهان رفت. استقبال بالای تماشگران از فیلم، راه را برای تولید قسمت دوم در سال ۲۰۱۵ باز کرد.

این فیلم ها در سطح جهانی نزدیک ۸۳۵ میلیون دلار فروش کردند و تبدیل به یکی از کارهای موفق شرکت فیلم سازی سونی شدند.

منبع: جام جم آنلاین