- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

گلایه شدید کامبیز دیرباز از تحریف سخنانش در دورهمی/ به بازی در «اخراجی‌ها» افتخار می‌کنم

dorehami-dirbaz

به گزارش سوره سینما [1]، کامبیز دیرباز (بازیگر سینما و تلویزیون) می‌گوید؛ شنبه شب در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری مبنی بر اینکه از بازی در چه فیلمی پشیمان هستی به صراحت نام فیلم سرگیجه را آورده است.

در خبری که برای رسانه‌ها ارسال شده؛ آورده است: برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها با تحریف اظهارات صریح این بازیگر، نام فیلم اخراجی‌ها را هم در کنار فیلم مذکور آورده و اعلام کردند دیرباز از بازی در این فیلم پشیمان است!

کامبیز دیرباز در گفت‌وگویی کوتاه با گلایه از این اقدام که آن را غیراخلاقی نامیده، گفت: من به شدت از اقدام غیرحرفه‌ای این سایت‌ها و خبرگزاری‌ها شوکه شدم و تعجب می‌کنم از اینکه این برنامه از تلویزیون پخش شد و میلیون‌ها نفر برنامه را دیدند و همه متوجه صحبت‌های من شدند.

وی افزود‌ه: اشاره من درباره پیشمانی از بازی در یک فیلم به صراحت درباره کم‌فروش‌ترین فیلم سینما و نقطه مقابل فیلم اخراجی‌ها بیان شد که اسم آن را هم در برنامه آوردم‌. من هیچ اشاره‌ای به پشیمانی از بازی در فیلم اخراجی‌ها نکردم؛ چراکه نه تنها از بازی در این فیلم پشیمان نیستم بلکه به بازی در اخراجی‌ها افتخار می‌کنم و معتقدم این فیلم به نوعی مسیر زندگی حرفه‌ای من را تغییر داد.

دیرباز در پایان خطاب به سایت‌های حاشیه‌ساز گفته است: این اقدام شما اوج بی‌انصافی است و مطمئن باشید با این کار به اهدافتان نمی‌رسید.

در این بخش متن کامل گفتگوی این بازیگر را می‌خوانید:

اما متن کامل گفتگوی مهران مدیری و کامبیز دیرباز درباره دو فیلم اخراجی‌ها و سرگیجه به شرح زیر است:

مهران مدیری: یک جا گفته بودی که بین تمامی نقش‌های که بازی کردی؛ دوتایش را دوست نداشتی.

کامبیز دیرباز: بله درسته و بخواهم دقیقتر کنم فرمایش شما رو دوتا از پروژه‌ها رو دوست نداشتم که در آن باشم. البته این معنی‌اش این نیست که تمامی نقش‌هایی که بازی کردم خیلی عالی است و آنها را دوست دارم بلکه تقربیا می‌توانم از تمامی نقش‌هایی که بازی کردم صدها ایراد بگیرم اما معنی‌اش این است که آن دو تا پروژه را دوست ندارم و اگر اجازه بدهید اسم آنها را نگویم.

مهران مدیری: این برنامه (دورهمی) از آن برنامه‌ها است که باید بگویی.

کامبیز دیرباز: یک راهنمایی می‌توانم بکنم یک زمانی بود که من پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را افتخار داشتم که بازی کنم و آن فیلم پرفروش که سعی می‌کنم اسمش را نگویم باعث شد تا در کم‌فروش‌ترین فیلم تاریخ سینما هم بازی کنم.

مدیری: پرفروش‌ترین منظورت اخراجی‌ها است و کم‌فروش‌ترین منظورت؟

دیرباز: حتما باید اسمش را بگویم.

مدیری: بله

کامبیز دیرباز : فیلم سرگیجه البته امیدوارم آقای زرین دست ناراحت نشود ولی دلایل مختلفی داشت که آن اتفاقی که دوست داشت و ماهم دوست داشتیم برای فیلم نیفتاد.

منبع: ایلنا