- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کدام بازیگران به «نفس» جلیل سامان اضافه می‌شوند؟

jalil-saman

به گزارش سوره سینما [1]، کاشانچی درباره روند تولید این سریال توضیح داد: تاکنون ۳۰درصد از کار پیش رفته است و کمابیش تمام بازیگران جلو دوربین رفته‌اند بجز بازیگری که نقش پدر روزبه را ایفا می‌کند.

این تهیه‌کننده با اشاره به اضافه شدن بازیگران جدید به سریال «نفس» گفت: در روزهای آینده بازیگران جدیدی مثل داریوش فرهنگ و فاطمه گودرزی به‌عنوان پدر و مادر روزبه یکی از شخصیت‌ها به مجموعه اضافه می‌شوند، ناگفته نماند یک یا دو بازیگر جدید خانم و آقا هستند که به‌عنوان بازیگران جدید در این سریال معرفی خواهند شد.

کاشانچی با بیان پرمخاطب بودن سریال «نفس» مانند دیگر سریال‌‎های جلیل سامان گفت: به طور قطع این سریال مثل سریال‌های قبلی سامان پرمخاطب خواهد بود، البته به ساعت پخش این کار هم بستگی دارد. راجع به تیتراژ این سریال هم باید بگویم هنوز بحثی در این باره نشده اما به یقین بهتر از تیتراژ‌های گذشته ساخته خواهد شد.

وی از محل تصویربرداری فعلی مجموعه «نفس» گفت: لوکیشن‌های ما در این سریال باید به گونه‌ای باشد که سال‌های ۵۶ را برای مخاطب تداعی کند. از این رو ما باید به گریم و لباس هنرور، ماشین‌ها و حتی پلاک در خانه‌ها و خیابان‌ها توجه زیادی داشته باشیم تا کارمان خوب از آب در بیاید، البته با این همه برنامه شاید بتوانیم دو یا سه دقیقه از فیلمنامه را در لوکیشن خارجی تصویربرداری کنیم.

سیداحمد کاشانچی در پایان گفت: پرونده سه‌گانه جلیل سامان؛ یعنی «ارمغان تاریکی» و «پروانه» با مجموعه «نفس» بسته می‌شود.

منبع: صبا