- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

از انیمیشن «شگفت انگیزان ۲» چه خبر؟

Iincredibles2

به گزارش سوره سینما [1]، اولین قسمت از انیمیشن زیبا، جذاب و پر طرفدار INCREDIBLES (شگفت انگیزان) در سال ۲۰۰۴ تولید و نمایش داده شد که با استقبال بسیار خوب مواجه گردید.

مسئولین استودیو پیکسار و دیزنی که در طی این سالها نشان داده اند، در صورتی که محصولشان با استقبال مواجه شود، بدشان نمی آید تا قسمتهای بعدی و ادامه دار برای آن تولید کنند، حالا به سراغ The Incredibles 2رفته اند و مدتی است به دنبال ساخت و اکران آن هستند.

Brad Bird که کارگردانی نسخه ی اول را هم برعهده داشت، در مورد روند تولید دومین قسنت از این انیمیشن پرطرفدار گفت : ” کارها در حال انجام است و بسیار فعال و پیگیرانه مشغول تولید هستیم و کل تیم تولید بسیار هیجان زده هستند تا کار سریع تر تمام شود و نوبت به اکران این انیمیشن برسد البته باید بگویم که به دنبال این هستیم تا در این قسمت سمت و سوی جدیدی داشته باشیم. البته باید بگویم که شخصیتهای اصلی در این قسمت هم حضور دارند اما شرایط جدیدی برایشان پیش خواهد آمد. شاید بتوانم بگویم که آنها خودشان هستند بدون اینکه خودشان باشند ! ما به دنبال این هستیم که در این قسمت بیشتر روی شخصیت این قهرمان ها زوم کنیم تا اینکه روی قدرتهای عجیب و غریبشان متمرکز شویم”

با توجه به توصیفات کارگردان این انیمیشن ، تنها چیزی که میتوان گفت این است که باید صبر کرد و دید که چه سورپرایزی برای طرفداران این انیمیشن جذاب به وجود خواهد آمد…

منبع: فیلم نت نیوز