- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

روزهای پایانی تصویربرداری سریال «آرماندو» + عکس‌های جدید

armando1

ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور به سوره سینما [1] گفت: روزهای پایانی ضبط سریال را پشت سر می گذاریم و این روزها در شهرک غزالی به اتفاق تیم بازیگران این سریال در حال تصویربرداری قسمت های پایانی کار هستیم.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان روزهای آینده در سطح شهر و میدان محسنی هم برای تصویربرداری خواهیم رفت و چند سکانس را هم در یک بیمارستان ضبط می کنیم.

armando2 [2]

محمدی با اشاره به اینکه  تاکنون تدوین ده قسمت این مجموعه به پایان رسیده و تدوین آن همچنان ادامه دارد در مورد زمان پخش این سریال گفت: بر اساس سیاست های تلویزیون قرار است این مجموعه نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش شود.

تصویربرداری سریال «آرماندو» سال گذشته پانزدهم اسفند در استان البرز آغاز شد و سپس در لوکیشن هایی چون خیابان دارآباد و میرداماد تهران، بیمارستان و… ادامه پیدا کرد تا اینکه در حال حاضر در شهرک سینمایی غزالی دنبال می‌شود.

armando3 [3]

تدوین این سریال هم همزمان توسط امین عابدی انجام می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «آرماندو» داستان پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی جذاب و نفس گیر می‌شود…

armando4 [4]

تعدادی از عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کننده : ایرج محمدى، کارگردان : احسان عبدى پور، نویسندگان : امیر طاهرى، عباس نعمتى و صادق خوشحال، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : سیامک مردانه، گروه کارگردانى : جواد گنجى، منشى صحنه : گل کوشان، عکاس : هلیا رضایى، مدیر تولید : اصلان مرتضایى، مدیر تصویربردارى : علیرضا رجایى مقدم، مدیر صدابردارى : محمد شیوندى، تدوین : امین عابدى، طراحى چهره پردازى : محسن دارسنج، طراح صحنه : سهیل میرسپاسى، طراح لباس : سیما بابایى، مدیر تدارکات : مجتبى زندیه.

armando5 [5]

armando6 [6]

armando7 [7]