- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رونمایی از «بیست و یک روز بعد» در پردیس ملت/ آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت + پوستر جدید

21rooz

به گزارش سوره سینما [1]، این مراسم با حضور عوامل فیلم، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و با اجرای مژده لواسانی در پردیس سینمایی ملت اجرا شد.

در حاشیه افتتاح این مراسم از ویدئوکلیپ مخصوص مهدی یراحی با عنوان «بیست و یک روز بعد» برای این اثر سینمایی رونمایی به عمل آمد. یراحی پس از استقبال بسیار مخاطبان از اثر هنری اش درخصوص فیلم گفت: من از همکاری با فیلم بسیار خوب «بیست و یک روز بعد» بسیار خوشحالم. چراکه من خود از مخاطبان این فیلم انسان دوستانه هستم. خوشحالم از آشنایی با کارگردان و عوامل این فیلم خوب و امیدوارم شما هم فیلم را دوست داشته باشید و در اکران عمومی آن را تبلیغ کنید. حتی اگر فیلم را دوست نداشتید این کار را برای من انجام دهید چون من این فیلم را خیلی دوست دارم.

همچنین ساره بیات، بازیگر فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» روی صحنه حضور پیدا کرد و در این خصوص گفت: پس از اینکه فیلم ساخته شد، به آقای خردمندان گفتم که این فیلم راه خودش را پیدا می‌کند و خوشحالم که این اتفاق برایش افتاد و امیدوارم شما هم از تماشای آثار شریفی مانند «بیست و یک روز بعد» لذت ببرید و آن‌ را حمایت کنید.

21-Days-Later-New-poster [2]

نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و پنجمین جشنواره فجر، از فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه روی پرده سینماها می آید. پیش فروش بلیت های فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» از صبح امروز در سایت سینماتیکت www.cinematicket.org [3] آغاز شده است.

عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» عبارتند از کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، خواننده: مهدی یراحی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: محمدرضا مویینی، هدی مویینی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی نژاد، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: جلال موسوی، مدیر جلوه های ویژه رایانه ای: محمدرضا نجفی امامی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، مشاور کارگردان: محمد لطفعلی، عکاس: نوید سجادی حسینی، مشاور رسانه ای: هادی فیروزمندی، مدیر تبلیغات: سیدعلی طباطبایی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، محصول سازمان سینمایی حوزه هنری.