- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حتی منتقدین ما نیز نمی‌توانند منکر روند صعودی سالانه‌مان باشند

kazemi

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، محمود کاظمی که در سی و سومین نشست سراسری روسای مراکز استانی حوزه هنری در شیراز سخن می گفت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای اثبات عملکرد مثبت موسسه بهمن سبز لازم است بررسی‌کنندگان شناخت و تسلط به شاخص های سینماداری داشته باشند، در غیر این صورت ممکن است شاهد مدیریت سلیقه‌ای در سینماها باشیم که این مهم بسیار آسیب زننده است .

وی افزود: حمایت های بی دریغ ریاست حوزه هنری، معاونت سینمایی و هیئت مدیره از ما بسیار اثرگذار بوده، اما معتقدیم تلاش ما در مجموعه سینمایی به ثمر نمی رسید مگر با پشتیبانی مجموعه امور استانها و مدیران مراکز حوزه هنری استانها.

مدیرعامل موسسه سینمایی بهمن سبز رابطه میان موسسه بهمن سبز و مدیران مراکز استانی را تعامل و همبستگی بیشتر و روزافزون دانست و گفت: این سخن بدان معنی نیست که در ابتدای راه همبستگی وجود نداشت، بلکه مثال ما، مثال چرخ دنده هایی است که رفته رفته با هم عجین شده و هر روز حرکت ما را روان تر و پرشتاب تر می کنند.

وی افزود: بحمدالله و با افتخار باید شادی ام را به جهت تایید و رضایت مطلق اعضای مجموع عمومی محترم حوزه هنری از عملکرد موسسه بهمن سبز با مدیران استانی تقسیم کنم.

محمود کاظمی در تشریح وضعیت سینماها در مراکز استانی تصریح کرد: در حال حاضر، موسسه با ۱۹ استان از ۳۱ استان کشور در تعامل است . تعامل ما با مدیران ۱۹ استان به صورت مستمر و بنا به ضرورت ها گاهی فراتر از حد انتظار بوده و به تبع آن در استانها شاهد اتفاقات مهم تر و بهتری بودیم.

وی اضافه کرد: گاهی انتظارات بیشتری از هم داشتیم که محقق نشده که ما این را به حساب مشغله طرفین می گذاریم و امید داریم در این مسیر صعودی همبستگی در آن استانها هم باز خورد مثبت بگیریم.

مدیرعامل موسسه سینمایی بهمن سبز این موسسه را بازوی اجرایی سینما داری حوزه هنری خواند و گفت: به همین دلیل نیازمند همکاری کلیه روسای مراکز استانی هستیم چرا که ما در ۱۲ استانی هم که سینما نداریم پروژه هایی داریم که جز با تشریک مساعی و همدلی سازمانی به انجام نخواهد رسید.

وی در پایان گفت: در این مسیر مشترک ماموریت ها و مسوولیت های هر کدام به دقت تبیین و از آیین نامه های اجرایی سینماداری مصوب شهریور ۱۳۹۲ به انضمام اصلاحیه های انجام شده که مزین به تنفیذ ریاست محترم حوزه هنری است به عنوان فصل الخطاب قابل استحصال است.