- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سینا سرلک به «هزار داستان» پیوست/ آغاز تصویربرداری از عید غدیر

1000dastan-sarlak

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، این اولین تجربه سینا سرلک در زمینه اجرای تیتراژ برنامه تلویزیونی به صورت انفرادی است.

او که تاکنون ۲۴ آلبوم به بازار عرضه کرده، مدتی خواننده ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بود و زمانی که نادر مشایخی به عنوان رهبر در ارکستر سمفونیک تهران فعالیت داشت، با این ارکستر همکاری می‌کرد. سرلک همچنین در ارکستر پایور نیز فعالیت کرده و علاوه بر آن با ارکستر ملل به سرپرستی پیمان سلطانی نیز همکاری داشته است.

فصل دوم برنامه «هزار داستان» در ادامه فصل اول ساخته می‌شود که در ایام ماه مبارک رمضان امسال روی آنتن شبکه نسیم رفته بود.

فیلمبرداری فصل دوم «هزار داستان» از روز شنبه ۱۸ شهریور ماه همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز می‌شود و این برنامه در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

فصل دوم این برنامه پرمخاطب همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد ساخته می‌شود.

در فصل قبلی برنامه «هزار داستان» که در ماه رمضان پخش شد، اجرای هر قسمت را یکی از بازیگران و مجریان مشهور سینما و تلویزیون بر عهده داشت که روایتگر داستان زندگی شخص یا اشخاصی با ویژگی‌های خاص و سرنوشت‌های عجیب بود. نکته بارز و قابل توجه این برنامه پرداختن به نکات مثبت و امیدبخش در زندگی افراد بود که این روند در فصل دوم برنامه نیز ادامه خواهد داشت.