- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علی‌اکبری: موافق جشنواره‌های موضوعی هستم/ هنرمندان علاقه خاصی به امام حسین(ع) دارند

mohsen-aliakbari

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد اطلاع رسانی نخستین جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق»، با تولیدات محدود نمی توان جشنواره موضوعی برگزار کرد. هنرمندان باید به ساخت آثاری در مورد امام حسین(ع) و پیاده روی اربعین ترغیب شوند و هر ساله تعداد آثار شرکت کننده افزایش یابد.

وی ادامه داد: مدیران سینمایی باید به فیلمسازان سفارش ساخت آثار بدهند تا با افزایش تعداد آثار، شرکت کننده ها بتوانند با یکدیگر رقابت کنند.

علی اکبری با اشاره به اینکه هنرمندان ارادت خاصی با ساحت امام حسین(ع) دارند افزود: از آنجایی که هنرمندان نگاه خاصی به مقام امام حسین(ع) و عزاداران ایشان دارند در بخش های مختلف جشنواره شرکت می کنند.

تهیه کننده «مریم مقدس» در پایان تصریح کرد: انشالله در نخستین دوره جشنواره شاهد حضور فیلمسازان و آثار قوی و شایسته امام حسین(ع) باشیم.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.masireeshgh.com [2] مراجعه و طبق مقررات مندرج در فراخوان، اثر خود را ارسال و یا ارائه نمایند.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس«مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می شود.