- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلمبرداری «سال دوم دانشکده من» از نیمه گذشت/ آغاز تدوین توسط مصطفی خرقه‌پوش

sale-dovome-daneshkade

به گزارش سوره سینما [1] ،فیلمبرداری فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی از مرز ۵۰ درصد عبور کرده و گروه در روزهای آینده و با پایان تولید بخش‌های مربوط به تهران برای ادامه کار عازم اصفهان خواهند شد.

در حال حاضر همزمان با فیلمبرداری تدوین توسط مصطفی خرقه‌پوش در حال انجام است تا این فیلم هر چه زودتر برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده نمایش شود.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری «سال دوم دانشکده من» تا ماه آینده به پایان می‌رسد.

علی مصفا، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند که تاکنون بازی همگی آنان آغاز شده است. به جز بازیگران نامبرده، ٢٢ نفر از چهره‌های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش می‌پردازند که در این میان سه نفر جزو بازیگران اصلی و مابقی در نقش‌های فرعی مقابل دوربین خواهند رفت. این ٢٢ نفر از میان ٩٠٠ نفر و پس از پشت سر گذاشتن مراحل تست و تمرینات بازیگری برای حضور در این فیلم انتخاب شده‌اند.

این فیلم یکی-دو چهره مطرح دیگر نیز خواهد داشت که بزودی انتخاب خواهند شد.

«سال دوم دانشکده من» به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح چهره‌پردازی: عبدا… اسکندری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد صدرعاملی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیر تولید: مجید گودرزی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مریم تخت کشیان، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی مجد، فضای مجازی: آرین امیرخان، فیلمبردار پشت صحنه: مهیار بهمنش، مدیر تدارکات: حسن صفری.