- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حضور «انزوا» در بخش رقابتی فیلم‌های اول جشنواره «کمرایمیج» لهستان

enzeva

به گزارش سوره سینما [1]، جشنواره «کمرایمیج» لهستان معتبرترین جشنواره تخصصی فیلمبرداری در دنیا محسوب می‌گردد و جوایز قورباغه طلایی, نقره‌ای و برنزی خود را به بهترین فیلمبرداری اهدا می‌کند. بدین ترتیب مهدی ایل‌بیگی به عنوان مدیر فیلمبرداری انزوا, نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری در بخش فیلم‌های اول و دوم‌ست که با آثاری از کشورهای امریکا, اوکراین, انگلستان, لهستان, دانمارک و تولید مشترک فنلاند-آلمان-سوئد- به رقابت می‌پردازد.

در خلاصه فیلم آمده است که پرویز پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی میگیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری دارد….

«انزوا» به تهیه کنندگی پیمان جعفری در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر ارائ مردمی به شمار می‌آمد. همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما معرفی شد.

جشنواره «کمرایمیج» شامل بخش اصلی, بخش فیلم های اول و دوم, بخش فیلم‌های دانشجویی و همچنین کارگاه‌های تخصصی‌ست که از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ آبان (۱۱تا ۱۸ نوامبر) برگزار می شود.

پخش جهانی فیلم «انزوا» با موسسه AIFILMPRO به مدیریت محمد علی غیاثوند می باشد.