- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلم داستانی «تک‌خوان» در مرحله صداگذاری/ پخش از شبکه‌های مختلف سیما همزمان با ۱۳ آبان

tak-khan

به گزارش سوره سینما [1]، حسین شیرعلی تهیه کننده فیلم داستانی «تک‌خوان» از پشت سرگذاشتن آخرین مراحل فنی فیلم‌کوتاه «تک‌خوان» خبر‌داد و گفت: این فیلم داستانی همزمان با ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار رونمایی و از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

وی با بیان این که مراحل ضبط و تصویربرداری این فیلم‌کوتاه در چهار جلسه و همزمان با راهپیمایی روز قدس انجام شد، اظهار داشت: مراحل تدوین و اصلاح رنگ ‌و نور پس از جلسات فیلمبرداری بلافاصله انجام شد و این روزها در حال پشت سر گذاشتن مرحله صداگذاری کار هستیم.

شیرعلی، یه قصه یک خطی این اثر کوتاه اشاره کرد و افزود: «تک خوان» ماجرای پسربچه‌ای‌ باهوش و بازیگوش را روایت می‌کند که تک خوانی گروه سرودی را بر عهده دارد که قرار است در روز راهپیمایی و به صورت زنده برای مردم سرود اجرا کنند، بازیگوشی‌ها و شیطنت های این پسربچه که خط اصلی داستان را شکل می‌دهد، سبب می‌شود تا اتفاقاتی در مسیر راهپیمایی، اجرای او را با مشکلات و موانعی روبرو کند.

وی با بیان این که سعی کردیم در این اثر نفس حضور در راهپیمایی به معنای استکبارستیزی نشان داده شود، اظهارداشت: بخش زیادی از کار در روز قدس و در مسیر راهپیمایی انجام شد.

شیرعلی در پایان با اشاره به این که فیلم کوتاه «تک‌خوان» از سوی مدرسه سینمایی عمار تولید شده است، اظهار داشت: کارگردان، این فیلم کوتاه، سید مهدی حسینی، تدوین سیاوش کردجان، تصویر بردار، مصطفی بافرونی ، صداگذار، محمدحسین ابراهیمی تدوین و اصلاح رنگ و نور سیاوش کردجان، صدا است.