- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نخستین کارگاه آموزشی باشگاه فیلم سوره برگزار می‌شود

kargah-filmkootah

به گزارش سوره سینما [1]، باشگاه فیلم سوره حوزه هنری در راستای ماموریت خود، نخستین کارگاه آموزشی فیلمسازی را با عنوان «ثانیه های طلایی در فیلم کوتاه» و با محوریت مقدمات ایده پردازی، فیلمنامه نویسی و کارگردانی زیر نظر سیدمحمدرضا خردمندان، نویسنده و کارگردان سینمای ایران برگزار می‌کند.

این دوره آذر لغایت بهمن ماه ۱۳۹۶ طی ۱۰ جلسه بصورت هفتگی و با ظرفیت محدود همراه با اعطای مدرک معتبر در باشگاه فیلم سوره برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این دوره، می‌توانند فرم اطلاعات فردی را از آدرس http://yeo.ir/Pfl [2] تکمیل نموده و نمونه‌هایی از آثارشان به آی دی تلگرام @sourehfilm_edu ارسال نمایند. آخرین مهلت ارسال رزومه ۲۴ آبان ماه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید بروشور کارگاه را از لینک http://yeo.ir/iHf [3] دانلود کنید و یا با شماره تلفن ۲۱۶۶۷۲۶۸۴۶ تماس حاصل فرمایید.

هنرجویانی که موفق به گذراندن دوره مقدماتی شوند، با شرکت در دوره پیشرفته و درصورت تأیید مدرس، می توانند از حمایت باشگاه فیلم سوره برای ساخت فیلم کوتاه بهره مند شوند.

kargah-filmkootah-poster [4]

رزومه مدرس:

سیدمحمدرضا خردمندان (متولد ۱۳۶۲، شیراز) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس، فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه صداوسیما است. خردمندان نخستین فیلم بلند سینمایی خود را در سال ۱۳۹۵ با عنوان «بیست و یک روز بعد» کارگردانی کرد که به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر راه یافت و نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. این فیلم همچنین با کسب ۷ جایزه پرافتخارترین فیلم جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان شد.

وی همچنین به دلیل توجه به مسائل کودکان در آثار کوتاه و بلندش، برنده جایزه معتبر یونیسف در سال ۱۳۹۶ شد. جایزه «یِن سِت» کشور چین با عنوان «عشقی بزرگ برای جهانیان» و دیپلم افتخار بهترین فیلم از دومین جشنواره فیلم سلامت، جوایز دیگری بود که محمدرضا خردمندان برای اولین فیلم سینمایی اش دریافت کرد.

خردمندان پیش از این با آثار صدثانیه ای فراوانی که تولید کرده بود شناخته می شد. آثار کوتاه وی بیش از چهل جایزه داخلی و خارجی برای او به ارمغان آورده است.