- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سریال «باغ بی‌روزنه» درباره نهنگ آبی است/ آگاهی فرزندان ما از هویت ایرانی‌شان کم است

Saghar-Azizi

ساغر عزیزی بازیگر درباره تازه‌ترین فعالیت های خود به خبرنگار سوره سینما [1] گفت: به تازگی همکاری با سریال تلویزیونی «باغ بی‌روزنه» را به کارگردانی احمد معظمی آغاز کردم. در این مجموعه نقش مادری را ایفا می‌کنم که فرزندش درگیر یکی از این بازی های رایانه‌ای می‌شود.

وی افزود: این سریال علاوه بر دارا بودن ادبیاتی تازه در دنیای قصه گویی؛ سوژه ای جدید و به روز دارد و از داستانک‌هایی تشکیل شده که در مجموع قصه‌ای واحد را رقم می زنند. «باغ بی‌روزنه» ۳ فصل دارد و فصل اول آن مربوط به بازی «نهنگ آبی» است که این روزها مشکلات بسیاری را در دنیای حقیقی به وجود آورده است.

عزیزی توضیح داد: علاوه بر آسیب شناسی معضلات ناشی از فضای مجازی که این روزها در کنار منفعت های فراوانش دنیای خطرناکی را به روی نوجوانان گشوده است، بحث مواد مخدر و جنایات روز نیز در این مجموعه طراحی شده و من امیدوارم زحماتی که تک تک عوامل این مجموعه کشیده‌اند مورد توجه مردم قرار بگیرد و کار دیده شود.

Saghar-Azizi2 [2]

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه آگاهی فرزندان ما روز به روز نسبت به فرهنگ، هویت و سنت های ما کم می شود و در عوض هیجان ارتباط شان در فضاهای مجازی افزایش یافته است. این خطری است که رسانه های تصویری ما کمتر به آن پرداخته اند و به همین خاطرمن تحت تاثیر فیلمنامه «باغ بی روزنه» قرار گرفتم و امیدوارم توجه مردم را نیز جلب کند.

ساغر عزیزی در پایان گفت: چندی پیش در یک مجموعه تلویزیونی به نام «تلاطم» ساخته وحید بی‌طرفان نیز بازی کردم که هنوز روی آنتن نرفته است و همچنین مشغول بازی در فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید۲» نیز هستم.