- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اکران ویژه «انزوا» با حضور ستاره پرسپولیس در سینما «استقلال»

ekran-enzeva

به گزارش سوره سینما [1]، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «انزوا» همزمان با نخستین هفته اکران این فیلم شب گذشته با حضور امیرعلی دانایی، نادر فلاح، علی علیخانی بازیگر نوجوان فیلم ،‌پیمان جعفری تهیه کننده، فرشاد بیات سرمایه گذار و محسن مسلمان در سینما استقلال تهران برگزار شد.

در این مراسم ابتدا عوامل و بازیگران «انزوا» با حضور در سینما استقلال ضمن دیدار با مخاطبان فیلم با آن ها به گفتگو پرداخته و عکس یادگاری گرفتند و سپس امیرعلی دانایی به همراه نادر فلاح و سایر عوامل فیلم با حضور در سالن نمایش همراه با مخاطبان با تماشای «انزوا» نشستند.

«انزوا» علیرغم آنکه در زمانی نامناسب و در بین تعطیلات اربعین حسینی و ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اکران شده است اما هر چه از اکران فیلم میگذرد با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان مواجه میشود و امید است مخاطبان با حمایت از فیلم های مستقلی همچون «انزوا» به ادامه حیات سینمای مستقل کمک کنند.

فیلم سینمایی «انزوا» سال گذشت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که در نهایت به عنوان پنجمین فیلم برتر جشنواره از دید تماشاگران معرفی شد.

امیرعلی دانایی، جمشید هاشم پور، نادر فلاح،‌ بهنوش بختیاری، شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، لعیا عباس میرزایی،  سیامک صفری، همایون ارشادی، علی استادی، امید روحانی در فیلم سینمایی «انزوا» به ایفای نقش پرداخته اند.

براساس این گزارش، برنامه اکران های مردمی  فیلم سینمایی «انزوا» از هفته آینده و پس از تعطیلات پایانی ماه صفر در تهران و شهرستان های مختلف با حضور بازیگران و مهمانان ویژه ادامه خواهد یافت.