- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پخش و بررسی مستند «اشک‌ها و لبخند‌ها» در برنامه «به اضافه مستند»

be ezafe mostanad

به گزارش سوره سینما [1]، در این قسمت و پس از پخش مستند، دکتر مهدی اسماعیل تبار، جامعه‌شناس و محمدتقی فهیم، منتقد سینما مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع حس شهرت‌طلبی در جامعه و علاقه جوانان به جلب توجه در سطح عمومی سخن خواهند گفت. هم‌چنین، محمد تقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این اثر مستند خواهند پرداخت.

مستند «اشک‌ها و لبخند‌ها» روایتی از ۳ دختر شهرستانی است که در تکاپوی برای بازیگر شدن به تهران می‌آیند تا سرنوشت خود را رقم بزنند. «اشک‌ها و لبخند‌ها» داستان زندگی این ۳ دختر را در لحظات غم و شادی‌شان نشان می‌دهد و با نگاهی واقع بینانه روند تلاش هر یک را بیان می‌کند.

این ۳ دخترعلاقه مند به رشته ی بازیگری که از سه طبقه ی اجتماعی مختلف در جامعه امروزی هستند، علی رغم تفاوت در دیدگاه، همگی یک هدف مشترک دارند و آن بازیگر شدن است. آنان برای رسیدن به هدف خود به تهران مهاجرت می‌کنند تا در پایتخت سینمای ایران، آرزوی‌هایشان را دنبال کنند. این مستند ۵۲ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امید‌عبداللهی تولید شده است.

برنامه به اضافه مستند با اجرای علی صدری نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه ۷ آذر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۸ آذر ماه ساعت ۹ و جمعه ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.