- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نمایش فیلم کوتاه «مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد» در دو جشنواره آلمان

mardi-ke-yadash-miraft

به گزارش سوره سینما [1] ، فیلم کوتاه «مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان چهارمین ساخته سامان حسین پور در مقام نویسنده و کارگردان است، داستان این فیلم در مورد خانواده ای است که در حال از هم پاشیدن است و مرد خانواده باید تصمیم نهایی در رابطه با نجات خانواده اش را بگیرد.

این فیلم کوتاه در بخش ویژه نمایش فیلم‌های ایرانی در سی امین جشنواره اکس گراند آلمان در شهر ویسبادن به تاریخ ۲۲ نوامبر به نمایش گذاشته شد.

همچنین این فیلم کوتاه در بخش فینال چهاردهمین جشنواره بین المللی آپ و کامینگ هانوفر در تاریخ ۲۶ نوامبر به اکران گذاشته شد.

فیلم های ایرانی جشنواره اکس گراند: مردی که یادش می رفت نفس بکشد از سامان حسین پور،  حلزون از محمد توریوریان، ۹۹۹۹۹ از کریم عظیمی، خوابگردها از بهنام عافیت، از هاساکا با عشق از محمد فراهانی، لاک ناخن از بهرنگ دزفولیزاده و رویاهای آشپزخانه از آروین مدقالچی.

فیلم های ایرانی جشنواره آپ و کامینگ هانوفر: مردی که یادش می رفت نفس بکشد ساخته سامان حسین پور،  تماشاچی ساخته شیدا کاشی و رسیدن ساخته محمد رضا میناپور.

سامان حسین پور فیلمساز ۲۴ ساله کردستانی ۶ فیلم کوتاه داستانی را ساخته است و دانشجوی کارشناسی سینما کارگردانی است، «مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد» قبل تر در نوزدهمین جشنواره فیلم اسماعیلیه مصر و نانتاکت آمریکا به نمایش گذاشته شده بود.