- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حضور مدیر جشنواره «یونیورسال» آمریکا در پشت صحنه فیلم سینمایی «بهت»

boht-bs

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه‌ای این فیلم، «فصل فراموشی فریبا» ساخته قبلی کارگردان «بهت» جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن را از این جشنواره دریافت کرده بود.

بن بهمنی در سفر یک هفته ای خود به ایران با حضور در پشت صحنه این فیلم سینمایی  به نویسندگی و کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی محمد نشاط در بیمارستان نور افشار تهران  با ابراز امیدواری از موفقیت های بین المللی آثار ایرانی گفت: امیدوارم بتوانم فیلم های سینمای مستقل ایران را به کمک یونیورسال در سینماهای امریکا به اکران عمومی در آورم.

بن بهمنی که ایرانی الاصل است در ادامه سخنانش خطاب به تهیه کنندگان سینمای ایران اظهار داشت: پیشنهاد میکنم  برای اکران های بلند مدت عمومی دوبله سلیس و صحیح فیلم ها را به زبان انگلیسی  در دستور کار خود قرار دهند  زیرا فیلمهای زیرنویس دار تنها برای حضور در فستیوال ها و اکران های محدود برای خواص کاربرد دارند.

مدیر جشنواره «یونیورسال» آمریکا در پایان خاطر نشان ساخت: سینمای نوین ایران دارای قابلیت های تجاری برای اکران عمومی است.

فیلم سینمایی «بهت» با بازی  مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری داستانی متفاوت و جسورانه از دنیای زنان را روایت می کند  و به موضوع  تفاوت عشق و دوست داشتن می پردازد.