- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

میکس «کار کثیف» به ایستگاه پایانی رسید/ کولبران سوژه فیلم بعدی هستند

khosor-masoomi

کارگردان فیلم‌های «خرس» و «تابو» که این روزها با «کار کثیف» مورد توجه رسانه ها قرار دارد درباره تازه ترین فعالیت‌های خود به خبرنگار سوره سینما [1] گفت: این روزها مراحل پایانی میکس این فیلم در حال انجام است و بنا داریم تا برای اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم اگر چنین امری محقق نشود برای اکران عمومی هنوز برنامه مشخصی نخواهیم داشت.

وی افزود: «کار کثیف» همانطور که از اسمش پیداست درباره شغلی است که مورد پسند نیست و خاصه به فروش مسکرات در خارج از ایران می پردازد و به همین خاطر در کشور ترکیه فیلمبرداری انجام شده است. مضمون و محتوای کلی این اثر مسایل مربوط به مهاجرت و کار کردن در شرایطی دور از وطن خویش است. این فیلم یکی از سه گانه هایی است که تصمیم دارم در آینده دو فیلم دیگرش را بسازم.

این کارگردان در توضیح ساخت سه گانه خود اظهار کرد: سوژه فیلم بعدی درباره کولبران است و فعلا در مراحل تحقیق هستیم تا بعد از به نتیجه رسیدن «کار کثیف» بتوانیم وقت بیشتری برای پیگیری تولید آن صرف کنیم. این روزها کولبرها در نقاط مرزی کشور شرایط غیر منصفانه ای را تجربه می کنند و لازم است مورد توجه سینما قرار گیرند تا توجه جامعه بیش از گذشته معطوف آنها شود.

پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل، اکبر معززی، نیکان فهیم نیا، کامران فیوضات، مسعود فروتن، آرزو ابی‌زاده ، پیام احمدی نیا، ابراهیم عمادی، مهرداد فلاحتگر، حماسه دولتشاهی، رضا یوسفی، مهدی جمشیدی، سیدمهدی میراکبری، علی محمدی، سیمون باغداساریان، حسین زمانی، وحید حبیبیان، علی بهمنش، مرجان نکویی، نیما مهتابی، ساجده مرادپور، امیر پاسبان، امیرحسین آصفی و بهادر اونلو  بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برخی عوامل پشت دوربین عبارتند از: تهیه کننده ، کارگردان و نویسنده: خسرو معصومی، موسیقی: پیمان یزدانیان، فیلمبرداری: نادر معصومی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، صدابردار: سیامک نیازی و صداگذار: بهروز شهامت.