- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نشست گفت‌وگو درباره کتاب «بازاریابی فیلم» در بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود

bazaryabi_film

به گزارش سوره سینما [1] ، نشست گفت‌وگویی درباره یک کتاب به بررسی کتاب «بازاریابی فیلم» می‌پردازد که با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران سینما: دکتر محمدعلی حسین‌نژاد، شیوا مقانلو، رامتین شهبازی و محمد سروی‌ زرگر (مترجم اثر) برگزار خواهد شد.

کتاب «بازاریابی فیلم»، نوشته فینولا کریگان، استاد دانشگاه بیرمنگام، از جمله معدود آثاری در حوزه مطالعات فیلم است که با رویکرد بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته است. این کتاب به دلیل اینکه ژانرهای مختلف فیلم و همچنین فیلم‌های انگلیسی زبان و آثار غیر انگلیسی زبان را مورد توجه و بحث قرار گرفته، منحصر به فرد شده است. اثر مورد نظر بیش از هر چیزی در رویکرد بینا رشته‌ای متمرکز شده و رشته های مختلفی به مانند بازاریابی، نظریۀ فیلم، تاریخ سینما، مدیریت، جامعه شناسی و نظریات مربوط به مطالعات رسانه و مطالعات فرهنگی را گردهم آورده تا درک و فهمی چندبُعدی از موضوع مورد بحث ارائه دهد.

ناشر این کتاب، انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است که با حمایت و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی نشست یاد شده را ترتیب داده است.

سومین نشست «گفت‌وگویی درباره یک کتاب» ساعت ۱۶ روز یاد شده در تالار زنده یاد عباس کیارستمی به نشانی: خیابان سی تیر، نرسیده به تقاطع جمهوری، پلاک ۵۹، موزه آبگینه، بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.