- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تیزر پشت صحنه فیلم سینمایی «جاده قدیم» رونمایی شد

jade ghadim

به گزارش سوره سینما [1]، فیلم سینمایی «جاده قدیم» تنها فیلمی است که مهتاب کرامتی در مقام بازیگر در جشنواره‌ی فیلم فجر پیش‌رو دارد.

منیژه حکمت که پیش از این «زندان و زنان» و «سه زن» را در کارنامه کارگردانی خود داشته، «جاده قدیم» را با حضور مهتاب کرامتی و آتیلا پسیانی در سکوت کامل خبری جلوی دوربین برد.

دو فیلم قبلی منیژه حکمت فضایی زنانه داشتند و مشکلات جامعه زنان را مورد بررسی قرار می‌دادند؛ در خلاصه داستان «جاده قدیم» آمده است: «در شب سال نو مینو به خانه باز نمی‌گردد …..»

این کارگردان درباره این که آیا این فیلم هم فضای زنانه دارد، می‌گوید: «بله این فیلم هم فضای زنانه دارد. یکی دیگر از معضلات بزرگی که جامعه ما و البته جامعه جهانی باید تکلیفش را با آن روشن کند، در این فیلم مطرح کرده‌ام. در حقیقت یکی از مشکلات عدیده‌ای که خانم‌ها به خصوص در ایران دارند و با آن درگیر هستند، در این فیلم بازگو می‌شود

بازیگران: مهتاب کرامتی،آتیلا پسیانی،ترلان پروانه، محمدرضا غفاری،شیرین یزدان بخش، لیلی رشیدی،محمدرضا هدایتی،بهناز جعفری، بانیپال شومون​​​، پوریا رحیمی​​​​،هدی زین العابدین​ و پرویز پورحسینی.

عوامل اصلی «جاده قدیم» عبارتند از:تهیه کننده و کارگردان: منیژه حکمت، مدیر فیلمبرداری : داریوش عیاری، تدوین: مصطفی خرقه پوش، موسیقی : کریستف رضاعی،مجری طرح : طهورا ابوالقاسمی،طراح چهره پردازی: سعید ملکان،طراح صحنه : کیوان مقدم ،طراحی و ترکیب صدا :سید محمود موسوی نژاد،صدابردار: مهدی ابراهیم زاده،مشاور کارگردان : مصطفی خرقه پوش،طراح لباس : نازنین توسلی، عنوان بندی: ابراهیم حقیقی،مدیر تولید : سمیرا علایی،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : سحر مصیبی،عکس:  امیر عابدی.

لینک دانلود: تیزر پشت صحنه فیلم سینمایی «جاده قدیم» [2]