- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

۲۰ درصد بلیت‌های جشنواره فیلم فجر در گیشه ارائه می‌شود

fajr36 gishe

به گزارش سوره سینما [1]، عزت‌الله علیزاده در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره اظهار داشت: طی روزهای ۳۰ دی تا ۲ بهمن پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شد و تمامی ظرفیت اختصاص یافته به بخش پیش فروش مردمی به صورت کامل به فروش رسید.

او با اشاره به اختصاص ظرفیت جدید برای مردم، ادامه داد: امسال با توجه به استقبال مخاطبان سینما، ۱۶۰۰ سری بلیت بیش از ظرفیت تعیین شده به مردم اختصاص یافت و تمام بلیت‌های این ظرفیت تعیین‌شده نیز پیش‌خرید شد.

علیزاده با اشاره به انتشار خبرهای مربوط به فروش غیرقانونی بلیت‌های جشنواره از طریق سایت‌های غیرمجاز و با رقم‌های نجومی و کاذب، اظهار داشت: هماهنگونه که قبلا اطلاع‌رسانی شد، این اطمینان داده می‌شود که در گیشه ظرفیت لازم برای استفاده مخاطبان اختصاص یافته و آن دسته از علاقه‌مندان سینما که نتوانسته‌اند در پیش‌فروش بلیت دریافت کنند، می‌توانند بلیت فیلم‌های منتخب خود را از گیشه‌های سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره، قبل از نمایش هر فیلم دریافت کنند.  پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری سانس‌های فوق‌العاده هم شده است و ما تلاش می‌کنیم به نیاز مخاطبان جشنواره پاسخ دهیم.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.