- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علیرام نورایی بازیگر «امپراطور جهنم»: این فیلم واکنش رسانه‌هاى جهان را به دنبال دارد

emperatoor-jahanam

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومى فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» علیرام نورایى که یکی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی است، در ارتباط با حضور در این اثر سینمایی گفت : در کنار گروهى که آقاى خزاعى و آقاى شیخ طادى دور هم جمع کرده بودند پیش تولید و دورخوانى فیلمنامه  را انجام دادیم که مراحل سختى داشت امّا در کنار استاد على نصیریان و دیگر بازیگران به خوبى طى شد .

وى افزود : ۹۹ درصد از پلان ها در فضاى ویژوال افکت و پرده آبى میگذشت که بطور طبیعى براى ما بازیگران کار را سخت تر هم میکرد به دلیل آنکه ما هنوز چندان با فضاهاى شبیه به پرده آبى به روز نیستیم ، با اینحال تجربه خوبى بود .

نورایی در ادامه اظهار کرد : انرژى و انگیزه و مدل کار کردن آقاى نصیریان در این فیلم نیز همه را شگفت زده کرده بود چرا که نقش او بسیار نقش سختى بود و من به نوبه خودم از لحظه به لحظه این حضور براى آموختن حرفه اى کار استفاده کردم.

وی درباره نقش خود در امپراطور جهنم گفت: من نقش یک جوان داعشى را بازى میکردم. خط کلى داستان اشاره می‌کند به چگونه شکل گرفتن گروه هاى تکفیرى به دست وهابیت و آل سعود و اتفاقى که خودشان رقم زدند و حالا دامن خودشان را گرفته است.

این بازیگر همچنین درباره پیش بینى اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت :مطمئن هستم رسانه هاى منطقه نسبت به این فیلم و موضوع آن حساس خواهند شد زیرا کار ویژگی‌هایى دارد که جهانى است به ویژه در رابطه با سیاست بین الملل و کشورهاى سازنده ى داعش حرف هاى زیادى دارد. بنابراین بازتاب و واکنش امپراطور جهنم در رسانه هاى منطقه و جهان قابل توجه خواهد بود.

نورایى در پایان خاطرنشان کرد : در بخش دکور، جلوه هاى ویژه و بازیگرىِ استاد على نصیریان و همچنین کارگردانى باوسواسِ آقاى پرویز شیخ طادى با یک اثر دیدنى روبرو خواهیم شد و در بخش مضمون و پیام فیلم هم مطمئن هستم مخاطبان بعد از تماشاى این کار آگاهى شان افزون خواهد شد.