سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
در آستانه برگزاری جشنواره جهانی فجر

پوستر فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» رونمایی شد

1kiloo21geram

پوستر فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» ساخته رحیم طوفان که توسط فریبرز اسمعیلی طراحی شده است در آستانه برگزاری جشنواره جهانی فجر رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، پوستر فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» ساخته رحیم طوفان با نام بین‌المللی “A heart for an eye” و طرحی از فریبرز اسمعیلی رونمایی شد.

این فیلم به کارگردانی و مجری طرحی رحیم طوفان، تهیه‌کنندگی وحید نیکخواه آزاد و با سرمایه‌گذاری سید مهدی نریمانی با حضور بازیگرانی چون لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی، سمیرا ذکایی و بازیگران خردسال ساغر کیان راستی و مانلی اصفهانی در بهمن ماه ۹۵ در تهران فیلمبرداری شده است.

فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» نوشته لیلا نیکزاد؛ یک اثر اجتماعی است و سه قشر از طبقه فرهنگی را کارشناسی و روایت می‌کند.

پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده الهه نوبخت است و اولین اکران فیلم هم زمان با اولین روز برگزاری سی و ششمین جشنواره جهانی فجر ساعت ۱۶:۰۰ در پردیس سینمایی چارسو خواهد بود.

1kiloo21geram-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>