سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب
اصغر عباسی به سوره سینما گفت:

«نائله» اوایل خرداد جلوی دوربین می‌رود/ میزبانی فجر۹۷ از یک عاشقانه عاشورایی

abbasi

اصغر عباسی کارگردان اوایل خرداد ماه سال جاری فیلم سینمایی «نائله» را جلوی دوربین می برد تا برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

اصغر عباسی کارگردان که به تازگی مستند «پله های یک منبر» را به پایان رسانده است درباره تازه ترین فعالیت های خود به سوره سینما گفت: در صدد شروع یک کار سینمایی با موضوع عاشورا هستم که قرار است با سرمایه گذاری سازمان اوج از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ماه وارد مرحله فیلمبرداری شویم.

وی با اشاره به اینکه قصد دارد این فیلم سینمایی برای جشنواره فیلم فجر ۹۷ آماده کند، ادامه داد: این فیلم «نائله» نام دارد و این روزها در مرحله پیش تولید و آماده کردن مقدمات کار هستیم. «نائله» با توجه به مضمون و قصه پربازیگر است و تا کنون با چهره های سینمایی بسیاری مذاکره کردیم و تقریبا به نتیجه رسیدیم و به زودی نام شان را اعلام خواهیم کرد.

عباسی درباره موضوع این اثر عنوان کرد: این فیلم سینمایی یک داستان عاشقانه است که در بستر واقعه عاشورا و کاروان کربلا در شهر کوفه روایت می شود. لوکیشن اصلی ما شهرک سینمایی «نور» است که چند سال پیش با فیلم سینمایی «محمد (ص)» ساخته مجید مجیدی افتتاح شد و این پروژه نیز بخش اعظم فیلمبرداری را آنجا سپری خواهد کرد و بخش های کوچکی نیز در آبادان و شهرهای دیگر فیلمبرداری خواهیم داشت.

این کارگردان در پایان گفت: امیدوارم قطار حمایت از هنرمندان متعهد انقلابی پر سرعت تر و پررنگ تر ادامه داشته باشد چون همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ امروز دیگر موشکی نیست و همانطور که دیده ایم جنگ فرهنگی را پیش رو داریم بنابراین باید در جبهه فرهنگی به انواع و اقسام سلاح های روز مسلح باشیم. مهمترین سلاح نیز ذهن خلاق هنرمندان متعهد انقلابی است که باید برای پیروزی در این جنگ مورد استفاده قرار بگیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>