سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
با حکمی از سوی علیرضا رضاداد؛

مدیر اجرایی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان منصوب شد

eydi

مدیر اجرایی سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان منصوب شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، طی حکمی از سوی علیرضا رضاداد، دکتر محمد عیدی به عنوان مدیر اجرایی سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

«باتوجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزشمند جنابعالی، به استناد توافق‌نامه برگزاری جشنواره و با توجه به هماهنگی بعمل آمده با شهردار محترم اصفهان به موجب این حکم به مدیریت اجرایی سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق و هماهنگی‌هایی که فیمابین همه ارکان برگزاری در اصفهان معمول خواهید فرمود جشنواره ای شایسته در شان کودکان و نوجوانان برگزار گردد و اهداف متعالی برگزاری جشنواره در رشد و ارتقاء و اعتلای فرهنگی این گروه جامعه از طریق سینما محقق گردد.»

دکتر محمد عیدی در حال حاضر معاون فرهنگی شهرداری اصفهان و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان است.

عضویت در شورای راهبردی مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر، مدرس دانشگاه و مدیر مرکز مطالعات فرهنگ عامه اصفهان از دیگر سوابق علمی و فرهنگی قابل اشاره وی می باشد.

مقررات سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>