سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۳۹۷ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ارسال ۲۲۰۰ فیلم از ۱۲۰ کشور به دومین جشنواره فیلم «آسا»

asa-festival

فیلمسازان تا ۲۸ خرداد برای ارسال فیلم به دومین دوره جشنواره فیلم‌های انسان دوستانه «آسا» فرصت دارند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی  جشنواره فیلم «آسا»، تاکنون ۲۲۰۰  اثر از ۱۲۰ کشور به دبیرخانه دومین دوره جشنواره فیلمهای انسان دوستانه «آسا» رسیده است و فیلسمازان علاقمند به شرکت در جشنواره تا ۲۸ خرداد فرصت دارند تا فیلمهای خود را به دبیرخانه جشنواره از  طریق سایت رسمی جشنواره ارسال  کنند.

دومین دوره جشنواره  فیلم‌های انسان‌دوستانه «آسا» با همکاری شهرداری شهر وایمار آلمان و به دبیری مجید مصاحبی  از ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) الی ۲اکتبر (۱۰ مهر) با موضوعات دنیای بدون مرز، ریشه‌کنی فقر و گرسنگی، آسیب‌های ناشی از پناهندگی، قربانیان فراموش شده، انسان و محیط زیست، زنان در تقابل جوامع سنتی و مدرنیته، آسیب‌های ناشی از جنگ، فقر آب، کودکان و فجایع جهانی برگزار می‌شود.

دومین دوره جشنواره فیلمهای انسان دوستانه «آسا» در رشته فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند وانیمیشن به‌صورت رقابتی برگزار می‌شود و چند فیلم بلند سینمایی نیز در بخش جنبی و ویژه به نمایش درخواهد آمد.

اولین دوره جشنواره فیلم‌های «آسا» پیش از این در ایران و سوییس، با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر فعالیت‌های انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد، دفتر عمران ملل متحد و صلیب سرخ جهانی برگزار شده بود.

سایت دومین جشنواره فیلم «آسا» به نشانی asafest.com/fa در دسترس است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>