سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۶ در ۶:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از چهارم تیرماه

jashnvare koodak

با توجه به نامگذاری شهر اصفهان به عنوان شهر «دوستدار کودک»، شهرداری اصفهان پرداخت ۵۰ درصد مبلغ بلیت‌های جشنواره را برای عموم شهروندان اصفهانی پذیرفته است.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد ارتباطات سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛ پیش فروش بلیت‌های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان از چهارم تیرماه با اختصاص ۵۰ درصد تخفیف برای شهروندان اصفهان آغاز می شود.

عموم شهروندان اصفهانی به سه روش عضویت در ربات جشنواره، مراجعه به سایت سینماتیکت و گیشه سینماهای منتخب جشنواره شامل مجموعه پردیس تازه تاسیس سینمایی چهار باغ، سینما فلسطین و سینما سپاهان واقع در چهارباغ عباسی بلیت‌های تخفیف دار ۵۰ درصدی را خریداری کنند.

اعضای باشگاه جشنواره از تخفیف و جوایز تعیین شده در ربات باشگاه جشنواره (icff_bot@) برخوردارند و برای خرید بلیت‌های جشنواره می توانند از طریق ربات باشگاه اقدام کنند.

اعضای سینماتیکت نیز می‌توانند با مراجعه به سایت www.cinematicket.org نسبت به خرید بلیت آثار مورد نظر خود با تخفیف ویژه اقدام کنند.

دانش آموزان ممتاز مقاطع دبستان و متوسطه اول نیز از طریق ثبت نام در ربات باشگاه (icff_bot@) با ارائه کارنامه خود، می توانند از امکان دریافت رایگان بلیط تماشای آثار جشنواره برخوردار شوند.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ٩ تا ١۵ تیر در اصفهان برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>