سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۳۹۶ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های ورزشی منتشر شد

jashnvare varzeshi

فراخوان شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران و چهارمین دوره جشنواره عکس ورزشی منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از امور رسانه ای یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی، در ابتدای این فراخوان آمده است: جشنواره فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎های ورزشی (FICTS) است و این جشنواره به منظور رقابت بین فیلم سازان، برنامه سازان، کشف استعداد های جوان و معرقی چهرهای خلاق، همگام با سیاست های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم های ورزشی برگزار خواهد شد.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی، آثار کوتاه، مستند، پویانمایی و برنامه های تلویزیونی تولید شده در فاصله سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ با تکمیل فرم و ارائه اطلاعات مورد نیاز می توانند در یکی از بخش های جشنواره حضور یابند. همچنین در خصوص آثار سینمایی، محصولات تولید شده در فاصله سال های  ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ امکان حضور در جشنواره را خواهند داشت. مهلت ارسال آثار نیز از ۲۵ تیرماه تا ۲۵ شهریور سال جاری تعیین شده است.

برای مطالعه متن کامل فراخوان این جشنواره و اطلاعات بیشتر می توان به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.sport-film.com مراجعه کرد. برگزیدگان این جشنواره به عنوان نماینده سینمای ایران به جشنواره جهانی فیلم های ورزشی در میلان ایتالیا معرفی می شوند.

نشانی دبیرخانه و راه‌های ارتباطی با جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی نیز به این شرح است: تهران، ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، تقاطع خیابان حسین پور، پلاک ۷۹

صندوق پستی: ۱۳۱۶۵/۱۵۵ ، تلفن تماس:۰۲۱-۸۸۲۴۸۲۸۱

وب‌سایت جشنواره:  www.sport-film.com، ایمیل:  : info@sport-film.com

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران، ۲۴ الی ۲۶ مهرماه ۱۳۹۶ به دبیری سیدمجتبی علوی، همزمان با هفته گرامیداشت تربیت بدنی و با همکاری کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، وزارت ورزش و جوانان، وزارت کار و رفاه اجتماعی، شبکه ورزش و شهرداری تهران برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>