سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

اعطای مجوز عکاسی و فیلم برداری برای شرکت کنندگان جشنواره «راه آهن»

rahahan fest

دبیرخانه دومین جشنواره فیلم و عکس «راه آهن» از اعطای مجوز برای عکاسان و فیلم برداران در فضای راه آهن خبر داد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره ملی فیلم و عکس راه آهن، دبیرخانه دومین دوره این جشنواره، از اعطای تسهیلاتی برای عکاسی و فیلم برداری در راه آهن های کشور ،  قطارها و مکان هایی که به نوعی با شرکت ملی راه آهن جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط باشد، خبر داد.

بنا بر این گزارش طبق هماهنگی های به عمل آمده هنرمندان گرامی می توانند در تهران با مراجعه به روابط عمومی شرکت راه آهن به نشانی؛ تهران بالاتر از میدان آرژانتین بلوار آفریقا ، ساختمان مرکزی راه آهن  طبقه ۹ واحد روابط عمومی واحد سمعی و بصری و یا در استان های کشور با مراجعه به  روابط عمومی ادارات کل راه آهن نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

یاد آوری می شود؛ هنرمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایتrailway90.rai.ir اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین شماره ۵۵۱۲۸۲۳۲-۰۲۱ و یا پست الکترونیکی railway90@rai.ir  پل ارتباطی دیگر هنرمندان با با دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم و عکس راه آهن است.

گفتنی است؛ دومین دوره این جشنواره با یاد هنرمند فقید مرتضی احمدی فراخوان در بخش های فیلم (مستند- داستانی)،فیلم کوتاه ( مستند، داستانی، پویانمایی)، فیلم های ۹۰ ثانیه ای ( ویژه ۹۰ سالگی راه آهن)، عکس ( حرفه ای و موبایلی) و بخش ویژه (همکاران)  برگزار می شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار و تماشای فیلم های برتر دوره ی گذشته جشنواره، با عضویت در کانال تلگرامی @railfest ما را دنبال کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>