سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مهر ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

معرفی دبیران بخش فیلم و عکس دومین جشنواره «راه آهن»

rah ahan

ابوالفضل جلیلی به عنوان دبیر بخش فیلم و مهدی آشنا به عنوان دبیر بخش عکس دومین جشنواره فیلم و عکس «راه آهن» منصوب شدند.

به گزارش سوره سینما، طی احکامی جداگانه از سوی صادق سکری، مدیر روابط عمومی راه آهن و رئیس جشنواره‌ فیلم و عکس راه آهن؛ ابوالفضل جلیلی به عنوان دبیر بخش فیلم و مهدی آشنا به عنوان دبیر بخش عکس «دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن» منصوب شدند.

متن حکم انتصاب این دو دبیر هنری به شرح زیر است:

نظر به شایستگی‌ و تجارب  ارزشمند حضرتعالی در حوزه فعالیت های هنری، سینمایی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر بخش فیلم دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن» منصوب می شوید.

امید است در پرتو الطاف الهی و بهره گیری از دانش و تجربیات خود و در جهت نیل به اهداف جشنواره که بر گرفته از اهداف و رویکردهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران می باشد، ما را در برگزاری هر چه با شکوه تر این جشنواره، یاری فرمائید.

گفتنی است؛ دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن، دی ماه ۹۶ در تهران برگزار می‌شود و هنرمندان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت railway90.rai.ir اقدام به ثبت نام نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>