سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ دی ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «البرز» برگزار می‌شود

alborz-fest

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «البرز» از۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت سال آینده با محوریت تبیین جایگاه حماسی زنان و کودکان در جنگ در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، روابط عمومی این رویداد سینمایی با اعلام این خبر افزود: سازمان بسیج هنرمندان استان البرزدر راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های کلی مبتنی بر تبیین مولفه های فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی به فعالیت موثر در زمینه ی ترویج نقش این مولفه ها درمسیر انقلاب اسلامی، نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس  با موضوع تبیین جایگاه حماسی  زنان و کودکان درجنگ را در آستانه ی سالروز فتح خرمشهر (۲۰ الی ۲۴اردیبهشت تا ۱۳۹۷) دراستان البرز برگزار می نماید.

«ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه نسبت به ارزش های معنوی»، «کمک به تولید محتوا و توسعه ی  آن در قالب حمایت از محصولات فرهنگی به ویژه تولید فیلم کوتاه وعکس و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه»، «ایجاد بسترهای مناسب از طریق تبادل تجربیات ارزنده و تعامل میان سینماگران، صاحبنظران، متخصصان و مخاطبین در راستای گسترش فرهنگ بهره وری از دستاوردهای مبتنی بر ایثار، شهادت و مقاومت»، «زمینه سازی و کمک به انتشارپژوهش ها و پخش فیلم و عکس در رابطه با وظایف و اهداف سازمان بسیج  هنرمندان در سطح رسانه های داخلی و خارجی»، «شناسایی استعدادها و تقدیر از برترین پدید آوردگان آثار هنری مرتبط با موضوعات جشنواره»، «معرفی زنان و کودکان تاثیرگذار در زمینه ی فعالیت های مربوط به محورمقاومت وپایداری درجهان» و «تشویق مولفان، مؤسسات و نهادهای حقیقی و حقوقی فعال، با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی-هنری از جمله آهداف این رویداد سینمایی اعلام شده است.

برپایه این خبر؛ این جشنواره سینمایی در قالب بخش های رقابتی شامل: فیلم کوتاه ملی و بین المللی، مسابقه عکس، و مسابقه ویژه و بخش های غیررقابتی شامل: نمایش های ویژه، نشست ها، نکوداشت ها و بزرگداشت ها طراحی شده است.

این جشنواره از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان البرزو با همکاری حوزه هنری استان البرز. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز  از ۲۰ الی ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷در کرج و همزمان در سراسرکشور به دبیری ناصر باکیده برگزار خواهد شد.

تلفن و دورنگار:۳۲۷۳۸۳۵۷-۰۲۶۳

آدرس پست الکترونیکی: info@alborzintfilmfestival.ir

آدرس وبسایت: www.alborziff.ir


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>