سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب
فیلمی در مورد جنگ 22 روزه غزه/

انتظار محسنی نسب برای تولید «گزارش یک جنایت»

jang-ghazzeh

محسن محسنی نسب برای کلید زدن فیلم جدید خود درباره مردم غزه در انتظار بودجه است.

محسن محسنی نسب برای کلید زدن فیلم جدید خود درباره مردم غزه در انتظار بودجه است.

محسنی نسب به سوره سینما گفت: نزدیک یک سال و نیم است که پروانه ساخت «گزارش یک جنایت» را دریافت کرده ام . بخشی از بودجه این فیلم توسط خودم تامین شده و برای بخش دیگر آن منتظر حمایت دولت یا یک اسپانسر هستم. بودجه این فیلم یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان برآورد شده است.

وی در ادامه توضیح داد: لوکیشن این فیلم در انگلیس و لبنان خواهد بود و به همین دلیل بازیگران آن افراد غیرایرانی و انگلیسی زبان خواهند بود، اما ممکن است یک بازیگر ایرانی مسلط به زبان را هم انتخاب کنم. این فیلم داستان دو دوست به نام های میشل و جان را روایت می کند که اولی یک خبرنگار و دومی یک باستان شناس است. هر دو در روزهای جنگ غزوه وارد فلسطین می شوند و میشل ناپدید می شود. جان به دنبال او می گردد و حین این جست و جو چگونگی جنایات اسرائیل و مقاومت مردم به تصویر کشیده می‌شود.

محسن محسنی نسب همچنین درباره انتظار خود از دولت آینده گفت: من به آقای روحانی رای دادم و با توجه به اینکه ایشان پس از انتخاب شدن همچنان روی نظرها و طرح‌هایشان تاکید داشتنند، به آینده سینما امیدوار هستم. امیدوارم فضایی امن و بدون تنش بر سینما حاکم شود به موجب آن مردم با سینما آشتی کنند. در یک دهه اخیر اوضاع سینما رضایت بخش نبوده . هفتصد هزار مخاطب اکران نوروزی برای کشوری با جمعیت ۷۶ میلیون نفر اصلا خوشحال کننده نیست. فیلم «یاس های وحشی» من که تولید سال ۷۶ است، ۱۰ میلیون مخاطب داشت از یک جمعیت ۴۵ میلیونی و ما سال هاست که دیگر چنین استقبال هایی را از فیلم هایمان شاهد نیستیم. امیدوارم مدیران فرهنگی جدید، باعث آشتی مخاطب شوند و بدانند بهتر است به جای انتقام جویی از مدیران آینده به فکر ایجاد یک فضای فرهنگی باشند.

«کریستال»، «مشت بر پوست» و «شیرهای جوان» فیلم های محسن محسنی نسب هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>