سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

حضور سازمان سینمایی حوزه هنری با ۳ اثر در هفته فیلم ایران در بوسنی و هرزگوین

Hozeh-Bosnia

سازمان سینمایی حوزه هنری با فیلم‌های «به همین سادگی»، «فصل نرگس» و «یه حبه قند» در سومین هفته فیلم ایران در بوسنی و هرزگوین حضور دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو، اداره کل همکاریهای فرهنگی و ایرانیان خارج از کشور و مجموعه سینما سیتی شهر سارایوو برگزار می‌شود.

این هفته فیلم که در سومین سال متوالی با همکاری مجموعه سینما سیتی برگزار می‌شود، روز گذشته (دوشنبه هفتم اسفند) با نمایش فیلم «محمدرسول‌الله (ص)» ساخته مجید مجیدی آغاز و با نمایش چهار فیلم «به همین سادگی»، «فصل نرگس»، «یه حبه قند» و «روزهای زندگی» به مدت پنج روز ادامه دارد.

لازم به ذکر است هفته فیلم ایران یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های رایزنی فرهنگی است که علاوه بر شهر سارایوو، در طول سال در چند شهر دیگر بوسنی و هرزگوین نیز با همکاری نهادهای فرهنگی و اجتماعی این کشور برپا می‌شود.

Hozeh-Bosnia-cover


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>