سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نشریه تخصصی «نمایش خانگی» منتشر شد

Namayesh-khanegi

نخستین شماره نشریه تخصصی «نمایش خانگی» با موضوع VOD (ویدئو هنگام درخواست) منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی موسسه رسانه های تصویری؛ این نشریه، نخستین شماره نشریه تخصصی «نمایش خانگی» در حوزه مسائل VOD است که در ۷۴ صفحه ویژه هنرمندان، فعالان و اثرگذاران حوزه نمایش خانگی(VOD) و ویدئو رسانه‌ها منتشر شده است.

مدیرمسئول نشریه تخصصی «نمایش خانگی» مهدی یزدانی و سردبیر آن سیداحد میکاییل زاده است.

در این نشریه به پرونده هایی همچون تاریخچه پیدایش و تولد VOD، جایگاه و روند تکامل VOD و مخاطب در کشورهای غربی آسیایی و ایران، زیرساخت های مورد نیاز برای VOD، سود و تجارت به واسطه VOD، تبلیغات در فضای VOD، تولید محتوا برای VOD، شرکت های فعال ایرانی در زمینه VOD، کارآفرینی در فضای VOD و جایگاه صنفی VOD در ایران پرداخته شده است.

در این جلد با مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری و دبیرکل ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری، سیدضیا هاشمی، سیدجمال ساداتیان، ابوالحسن داودی، سعید منظری مسئول واحد VOD موسسه رسانه‌های تصویری، سعید رجبی فروتن، محمد صراف رئیس انجمن VOD پیرامون مسائل و رویکرد شبکه نمایش خانگی گفتگو شده است.

در این نشریه سمیه علیپور به عنوان دبیر تحریریه، فرزاد مظفری، نژلا پیکانیان، سارا جمال آبادی، فاطمه پاقلعه‎نژاد، زهرا نجفی، محمدمهدی درستی اعضای تحریریه، شیدا محمدطاهر ویراستار، نسیم عنابستانی و سلیمان رحمانی اقدم و داود اسماعیلی امور ترجمه و امیراحمد ملااحمدی به عنوان ناظر فنی همکاری داشته اند.

مخاطبان برای اطلاع از مراکز و سایت‌های مجاز عرضه کننده محصولات سمعی و بصری به سایت موسسه رسانه‌های تصویری به نشانی rasaneha.org مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>