سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ فروردین ۱۳۹۷ در ۷:۰۶ ب.ظ چاپ مطلب

معرفی ۵ مستند ایرانی بخش «مستند زیر ذره‌بین» جشنواره جهانی فیلم فجر/ حضور «ارثیه پدری» و «راه دل»

Mostanad-fiff

اسامی مستندهای ایرانی پذیرفته شده در بخش «مستند زیر ذره‌بین» سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از سوی دبیرخانه این رویداد سینمایی اعلام شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، امسال در بخش «مستند زیر ذره‌بین» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجرپنج مستند ایرانی و هشت مستند خارجی از کشورهایی چون استرالیا، جمهوری چک، بریتانیا، اوکراین، لهستان و… به نمایش درمی‌آید.

آثار ایرانی پذیرفته شده برای بخش «مستند زیر ذره بین» جشنواره شامل «ارثیه پدری» به کارگردانی مهدی نقویان، «در جستجوی فریده» به کارگردانی کوروش عطایی و آزاده موسوی، «در جستجوی خانه خورشید» به کارگردانی مهدی باقری، «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی و «راه دل» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری است.

پیش از این فیلم های «داستان یک ازدواج»، «آبی»، «الدورادو»، «دریا از دوردست به ما می نگرد»، «دریای غم»، «شهاب‌ سنگ ها»، «خانه نویسندگان» و «همدلی» به عنوان مستندهای خارجی این بخش اعلام شده بودند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>